【Kaip sužinoti, ar radijas tinka mano automobiliui?】
1: AHD atvirkštinė vaizdo įvestis (pasirinktinai)
2:Palaikykite mobiliojo telefono sujungimą
3:Palaikykite HD 1080P / muzikos be
nuostolių palaikymą 4: Integruotas "Wi-Fi" / 3G / 4G tinklas
5:"Android" programų atsisiuntimų ir "Google Play" parduotuvės
palaikymas 6: Talpinis kelių lietimų ekranas HD IPS ekranas
7;GPS navigacija: iš anksto įdiegti neprisijungus pasiekiami klientų vietovių
žemėlapiai 8: "Bluetooth 5.0" palaiko visų prekės ženklų mobiliuosius telefonus, telefonų knygos įvestį, muzikos atkūrimą, A-Z vardų paieškos
palaikymą 9.OSD kalba: anglų / rusų / prancūzų / vokiečių / ispanų / italų / arabų / portugalų / turkų / tajų / lenkų / hebrajų visos 53 kalbos
10. Radijo lustas NXP6686, AM / FM su RDS
1. Kokie automobiliai yra suderinami, paprastai nurodoma produktų sąrašo puslapyje.Taip pat patariama atsiųsti mums automobilio prietaisų skydelio nuotrauką, kurioje rodomas OEM radijas ir A / C valdymo skydelis, kad būtų patvirtintas suderinamumas.
2. Turime stiprią garantinio aptarnavimo komandą, kuri gali suteikti nemokamą techninę pagalbą per "Facetime".
3. Montavimas be nuostolių, lizdo prijungimo lizdas, nereikia nutraukti linijos.
【Montavimo instrukcijos】
Jei jūsų automobilio prietaisų skydelis yra toks pat, kaip paveikslėlyje žemiau, šį įrenginį galite įsigyti tiesiogiai mūsų parduotuvėje.
Laivybos
1. Muito mokestis ir mokesčiai yra pirkėjų atsakomybė, mes, pardavėjai, negalime to kontroliuoti ir nebūsime už tai atsakingi, maloniai prašome apie tai atkreipti dėmesį prieš pateikdami užsakymą.
Jei prekė buvo grąžinta dėl to, kad pirkėjas atsisakė atlikti muitinės formalumus ar gauti siuntinį, už siuntimo postgae ir brangų grąžinimo mokestį bus atsakingi pirkėjai.
2. Jei jūsų siuntimo adresas priklauso atokiai laivybos kompanijos siuntimo sistemos vietovei, turite pridėti nuotolinį siuntinio pristatymo mokestį arba pakeisti labiau kaimo pristatymo adresą, kitaip jūsų siuntinys negali būti išsiųstas.
Nesvarbu, ar jūsų adresas priklauso atokiai vietovei, ar ne, galite patikrinti savo adresą DHL svetainėje.
3. Prašome nepateikti pašto dėžutės adreso, mes negalime siųsti siuntinio tokiu adresu.
Pastaba: Rusijos klientai turi pateikti savo vardą ir pavardę kontaktiniam vardui ant siuntinio
Grąžinimas / grąžinimas
1. Jūs turite 7 dienas susisiekti su mumis ir 15 dienų jį grąžinti nuo jo gavimo dienos. Jei šią prekę turite ilgiau nei 7 dienas, ji laikoma naudota ir MES NEIŠDUOSIME JUMS PINIGŲ GRĄŽINIMO AR PAKEITIMO. IŠIMČIŲ NĖRA! Siuntimo išlaidas tiek pardavėjas, tiek pirkėjas padengia per pusę.
2. Visos grąžinamos prekės TURI būti originalioje pakuotėje ir JŪS TURITE PATEIKTI mums siuntimo sekimo numerį, konkrečią grąžinimo priežastį ir savo PO#.
3. Mes grąžinsime VISĄ JŪSŲ LAIMĖTĄ PASIŪLYMO SUMĄ, gavę prekę originalios būklės ir pakuotę su visais komponentais ir priedais, PO TO, kai PIRKĖJAS ir Pardavėjas atšauks sandorį iš www.namista.lt.OR, galite pasirinkti pakeitimą.
4. Pirkėjas turi pareigą prieš pasirašydamas siuntą atidžiai patikrinti siuntą. Pasirašius siuntinį, pardavėjas mano, kad pirkėjas gavo prekę geros būklės.
5. Pirkėjas turėtų patikrinti pakuotę prieš pasirašydamas ir pasiimdamas pakuotę. (Jei pirkėjas nustatė, kad pakuotė tuščia, atsisakykite pasirašyti ir susisiekite su mumis.)
Ginčas / atsiliepimai
Prašome niekada nepradėti jokių ginčų, Jei turite kokių nors abejonių dėl pristatymo, prekės kokybės ir pan., Susisiekite su mumis prieš palikdami mums neutralų ar neigiamą atsiliepimą.
Mes padarysime viską, kad pasiektume jūsų pasitenkinimą ir įsitikintume, kad mūsų parduotuvėje turite malonią pirkimo patirtį.
Jei jums tai nepatinka,galite pradėti ginčą IR PASIRINKTI PRIEŽASTĮ, KODĖL JUMS TO NEREIKIA,ačiū už palaikymą.
Nemokamas grąžinimas dėl bet kokios priežasties per 15 dienų